Nyt on vihdoin aikaa päivittää kuulumiset blogiin kunnolla. Olin tosiaan sitten loppupeleissä kolme viikkoa Kysin täysihoidossa, ja tuli sinä aikana läpikäytyä kaksi keuhkoleikkausta. Kun tulin vihdoin ja viimein kotiin, Allu otti minut iloisena vastaan, mutta Elmo jaksoi mököttää pari päivää. Elmo ei halunnut tulla minun paijattavaksi ja selkeästi osoitti mieltään minun pitkästä poissaolosta. Huvittava otus :)

Kolmen viikon sängyssä makaamisen jälkeen kiloja oli lähtenyt viisi ja kunto oli (ja on edelleen) tosi huono, joten lähdin pariksi viikoksi porukoiden hoiviin Pattijoelle. Siellä oli pojille lenkittäjät, sillä mustahan ei kunnon vauhtilenkeille ole vieläkään. Pientä ja rauhallista lenkkiä olen vähitellen käynyt kävelemässä, pojat on hieman ihmeissään minun hiljaisesta vauhdista. Mutta pikku hiljaa se kunto taas lähtee nousuun ja toivottavasti kesällä ollaan jälleen kisakunnossa :)

Tarkoitukseni oli tammikuussa käyttää Allu trimmaajalla, mutta sairaalajakso vei suunnitelmat uusiksi. Allu näytti siispä tältä kun tulin kotiin:

Ja tältä Allu näytti pari viikkoa trimmaajalla käynnin jälkeen. Jannulla on kyllä ihme karva, tuntuu, että se kasvoi parissa viikossa jo paljon..

Allu täytti maaliskuun ensimmäinen päivä kaksi vuotta, mutta riiviön elkeet jatkuivat..

Ensi Allu söi kiellettyjä takkapuita

Sitten piti repiä valokuvaajan hihaa

Seuraavana vuorossa oli selällään riekkuminen

Pattijoella Elmo tykkäsi kytätä ikkunasta tiellä kulkijoita